Instrukce pro hladký průběh vyřízení reklamace zboží či odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě
Ve všech případech pro urychlení předání své žádosti použijte prosím tento online
V souladu s ustanoveními občanského zákoníku zákona č. 367/2000 ze 14. září 2000 má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a budete požadovat zpět kupní cenu v plné výši, prosíme o dodržení níže uvedených podmínek:
- Do online reklamačního formuláře uvedťe typ žádosti: Vrácení zboží do 14 dní + pro rychlejší dohledání také variabilního symbol z faktury ke zboží.
- Vyplňte své jméno + kontaktní e-mail a do popisu problému napište: Vrácení zboží do 14 dní, odesílám zpět na sklad.
- Zboží odešlete zpět spolu s prodejním dokladem (fakturou) na naší adresu se štítkem
Gadgets House, s.r.o. – VRATKA
Do Čertous 2634/7
logistický park P3, Hala H1 – boční vchod č. 6
193 00 Praha 20
– nezapomeňte prosím v zásilce (klidně i na samotný list s fakturou) uvést také číslo svého bankovního účtu pro vrácení peněz
– zboží musí být kompletní, v původním nepoškozeném obalu včetně příslušenství
– zboží ani jeho část nesmí být použité a nesmí být poškozené
Při splnění výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet uvedený v zásilce se zbožím, a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
Zde je především velice důležité si rozmyslet, co od reklamace očekáváte. Zda požadujete nové zboží, nebo Vám postačí náhradní díl, oprava (pokud je možná), sleva, nebo raději vrácení peněz. Důležitou roli hraje také to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ), nebo ne.
Pokud jste u nás nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), nemáte nárok na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, a Vaše záruka na zboží je pouze 12 měsíců, místo obvyklých 24 měsíců.
Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji (tedy jako běžný spotřebitel, který nenakoupil na IČ), je reklamace přednostně řešena výměnou vadného dílu, opravou, nebo slevou. Teprve v situaci, kdy žádné z těchto řešení není možné, dochází k výměně zboží za nový kus, a teprve v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz.
Rozhodnete-li se pro reklamaci zboží v dané zákonné lhůtě, prosíme o dodržení níže uvedených podmínek:
- Do online reklamačního formuláře uvedťe typ žádosti: Reklamace zboží + pro rychlejší dohledání také variabilního symbol z faktury ke zboží.
- Vyplňte své jméno + kontaktní e-mail a do popisu problému napište svými slovy, jakým způsobem se možná závada projevuje
- Odešlete reklamační formulář – budeme Vás co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.